Wymiana i zwroty

Realizacja zamówień i dostawa

  1. Sprzedający przyjmuje zamówienie do realizacji po sprawdzeniu dostępności zamawianego produktu w magazynie.

  2. Zamówienia realizowane są w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania płatności z wyjątkiem wyrobów tradycyjnych takich jak Torba Myśliwska.

  3. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

  4. Towary wysyłane są za pomocą firmy kurierskiej.

  5. Po zaksięgowaniu płatności Zewnętrzny Kanał Płatności wysyła e-mail do Kupującego z informacją o odnotowaniu płatności.

  6. Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu płatności.

  7. W szczególnych przypadkach – np. brak towaru – Sprzedający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia do realizacji i poinformowania o tym Kupującego. Jeżeli środki zostały wpłacone przed przyjęciem zamówienia do realizacji, a zaistnieje sytuacja, o której mowa w zdaniu poprzednim wpłacone środki podlegają zwrotowi.

Reklamacje i zwroty 

  1. Nie przyjmujemy reklamacji w przypadku złego podania miary przez kupującego w przypadku pasków.

  2. Nie przyjmujemy reklamacji na zamówienia międzynarodowe.

  3. Reklamacje prosimy wysyłać na adres kontakt@traczykleather.pl z dopiskiem „Reklamacja”. Prosimy o wcześniejszy kontakt e-mailem. Przy dokonywaniu reklamacji prosimy o wskazanie:

  4. W przypadku niezgodności towaru z Umową Kupujący może reklamować wadliwy produkt.

  5. numeru zamówienia wraz z paragonem lub fakturą,

  6. opisu nieprawidłowości,

  7. wyboru (wymiana towaru na nowy/ zwrot pieniędzy).

  8. Sprzedający, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji wraz z reklamowanym towarem od Kupującego rozstrzygnie reklamację i udzieli odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia bądź nieuwzględnienia wniesionej reklamacji za pomocą e-maila, chyba że Kupujący poprosił o odpowiedź listowną.

  9. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedający ponosi koszty transportu reklamowanego towaru do wysokości adekwatnej do najtańszego środka transportu z oferty, na podstawie której realizowana była sprzedaż.

Odstąpienie od Umowy

  1. Konsument może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru z wyjątkiem produktów personalizowanych. Wystarczy wysłać do Sprzedającego emaila na adres kontakt@traczykleather.pl, przed upływem tego terminu wraz z oświadczeniem, którego wzór znajduje się poniżej.


Wzór odstąpienia od Umowy

__________________________

Miejscowość, data

__________________________

Imię i nazwisko Konsumenta

__________________________

__________________________

Adres

Traczyk Leather

Ul. Podhalańska 14e,

34-700 Rabka-Zdrój

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Ja ………………….……niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ………………………………..……………………..…………………

Data zawarcia umowy …..……………………………………….

Podpis Konsumenta …..……………………………………….


  1. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

  2. Zwrot zapłaconej przez Kupującego kwoty zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wraz z towarem.

  3. Odstąpienie powinno zostać wysłane pisemnie razem z towarem.

  4. Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie kompletnym i nieuszkodzonym.
Nasza marka to mała pracownia zlokalizowana w Rabce-Zdrój, gdzie z pasją tworzymy ręcznie robione skórzane akcesoria. Każdy produkt powstaje w całości w naszej pracowni, z dbałością o najwyższą jakość i tradycję rzemieślniczą.
© 2025 Traczyk Leather. All rights reserved.
Polityka prywatności
Realizacja: Horizon Studio